perjantai 25. joulukuuta 2015

Miten mä vietin jouluni?

Maanantai aamusti Jere saapu meille ja oli kyllä ihanaa saada se miekkonen halaukseen, kun viimekerrasta oli kulunut jo puoltoista kuukautta. Niinä parina päivänä vietettiin aika paljon aikaa kahestaan ja tiistaina käytiin hohtokeilaamassa Jimin kanssa, ihme ja kumma niin voitin keskimmäisen pelin, vaikka pojat vähän epäilikin mun taitoja..


Keskiviikkona Jere lähti takasin kotkaan ja samana päivänä mun pikkuveli tuli meille viettämään joulua.


Jouluaatto on nyt kuitenkin takana ja mä vietin sen mun ihanan perheen kanssa. Edellisenä iltana oli kinkunpaistoa ja siivoamista, aattoaamuna oli vielä vähän lisää siivoamista ja sensellasta. Illemmalla syötiin ja oltiin vaan yhdessä, pelailtiin korttia, juteltiin, naurettiin, herkuteltiin, herkuteltiin vähän lisää ja tietenkin avattiin lahjat.
Tää joulu oli kaikinpuolin niin paljon erilainen kuin viimeiset 10.. Se herätti ehkä vähän ristiriitasia tunteita.. Toisaalta tuntu, että jotain puuttu, mutta toisaalta tuntu että siinä oli niin paljon enemmän. En oikein osaa pukea mun muita ajatuksia sanoiksi, joten ei siitä sen enempää.

 Lahjoja sain ja sain annettua ihan kiitettävästi. Jos joku ihana lahjan antaja lukee tätä postausta niin kiitos vielä kerran ♥





Huomenna tämä tyttö lähtee perheen kanssa viettämään laatuaikaa nokia edeniin, ihanaa!
Hyvää joulua vielä jälkikäteen kaikille!

♥: lla nida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti