torstai 5. toukokuuta 2016

Mun ensimmäinen tatuointi

Niinkun otsikko jo kertookin, niin oon ottanu mun ensimmäisen tatuoinnin tossa kuukausi sitten.
Idea alunperin tähän tatuointiin on lähteny weheartit sivustolta, selailin kuvia ja ihastuin lintutatuointeihin.
Sitte mun elämässä tapahtu paljon asioita pienen ajan sisällä ja mulle tärkeä ihminen kuoli.. sillon tuntu et kaikki kaatuu päälle ja räjähdän. Kaikesta kuitenkin selvittiin ja täällä mä oon nykyään ihan ilonen ja elämäänsä tyytyväinen  tytöntylleröinen.
Kaikki ne pienet asiat ja ihmisen menetys toi mun tatuointiin oman säväyksensä ja siitä muodostu kolme lintua. 3 lintua muistuttaa mua siitä, että kaiken pahankin keskellä on aina jotain hyvää ja kaunista. Mun tatuoinnissa linnut lentää poispäin ja se merkitsee kuolemaa ja mun ajatuksissa kuolema ei oo ainuastaan paha asia, vaan se on myös omalla tavallaan kaunista. Tavallaan se on myös muistotatuointi kaikista rakkaista ihmisistä pilven toisella puolella. (niistä ketkä siellä jo on ja niistä ketkä siellä tulee olemaan tulevaisuudessa)
Piirtelin monia luonnoksia ja loppuenlopuks paperille ilmesty tämmönen.
 Mietin tätä aika kauan, pitkään se kulki kalenterin välissä ja mietin että oisko toi just se minkä haluun ja kyllä se oli.
Varasin ajan korso ink: iin sampalle (IG @dimitri_tattoo) ja tallustelin sinne 6.4 viivin ja äidin kanssa. Paikkaa, tai ainakin tatuoijaa voin todellakin suositella kaikille.

Tässä kuva heti tatuoinnin oton jälkeen
Oon siitä onnekas, että otin tatuoinnin juuri tuohon kohtaan, sillä se sujui melko kivuttomasti. Paikan valinta oli helppoa, sillä se piti olla kohdassa jonka näkyvyyttä voi haluamansa mukaan ja missä vaan säädellä.

Kuvaa tatuoinnista vielä parantuneena.
Itse oon tähän ihan todella tyytyväinen! :)

♡: nida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti